X
X
Modern ve profesyonel randevu yönetim sistemi

Radosis ile tanışın, farkı yaşayın!

Spa merkezi, wellness merkezi, masaj salonu, spor salonu, kuaför, güzellik merkezi, klinik vb. işletmeler için oluşturuldu. Sizlerden gelen geri dönüşlerle de sürekli geliştiriyoruz.

Radosis nedir?

Radosis, randevularınızı yönetirken sizlere eşsiz bir deneyim yaşatmak için geliştirildi. Güçlü alt yapısı, mobil platform desteği, ciro takibi, prim hesaplama, maaş hesaplama, faturalandırma, randevu planlama, müşteri takibi, ürün satışı gibi bir çok kullanışlı modülleri ve daha bir çok özelliği ile sizlere hizmet veriyor.

Radosis, sistemin güncelliğini korumak ve kullanıcılara en yeni teknolojiler ile yardımcı olabilmek için sürekli geliştirilmeye devam ediyor. Sizlere en iyi hizmeti verebilmek için elimizden geleni yapıyor ve birlikte çalıştığımız, çalışacağımız, çalışmaya devam edeceğimiz tüm kullanıcılarımıza teşekkürlerimizi sunuyor, iş hayatlarında başarılar diliyoruz.

Kredi kartına 12 ay taksit imkanı!

Radosis randevu yönetim sistemini tüm kredi kartlarına 12 aya varan taksit imkanıyla satın alabilirsiniz.

Daha iyi iş zekası

Radosis'in raporlama özelliğini kullanarak işletmeniz hakkında daha iyi bilgiler edinebilirsiniz. Temel randevu planlama ve takip işlemlerinin ötesine geçerek, işletmelerin her ölçekte daha verimli ve organize çalışmasına yardımcı olmak için tasarlanmıştır.

resim
Randevu Yönetim Sistemi

Fiyatlandırma

İhtiyaçlarınıza göre en iyi ve harika fiyatları sunmaya devam ediyoruz

Yıllık ödemede 2 ay indirim!

BRONZE

9.99/Aylık

14 Gün Ücretsiz Dene
  • Genel Özellikler
  • Maksimum 1 Kullanıcı
  • Kullanıcı Yetkilendirme
  • Öncelikli Destek
  • Dışa Veri Aktarma
  • Gelişmiş raporlama
SATIN AL
shape

SILVER

14.99/Aylık

14 Gün Ücretsiz Dene
  • Genel Özellikler
  • Maksimum 5 Kullanıcı
  • Kullanıcı Yetkilendirme
  • Öncelikli Destek
  • Dışa Veri Aktarma
  • Gelişmiş raporlama
SATIN AL

GOLD

19.99/Aylık

14 Gün Ücretsiz Dene
  • Genel Özellikler
  • Maksimum 10 Kullanıcı
  • Kullanıcı Yetkilendirme
  • Öncelikli Destek
  • Dışa Veri Aktarma
  • Gelişmiş raporlama
SATIN AL
shape

Erişilebilir, Kullanışlı ve Yönetilebilir

Verilerinize istediğiniz zaman, istediğiniz her yerden erişim sağlayabilirsiniz. Radosis ile kazancınızın ve üretkenliğinizin arttığını hissedeceksiniz.

Randevu Yönetimi

Kolayca randevu oluşturabileceğiniz ve bunları güncelleyebileceğiniz güçlü bir takvimle basit bir araç. İşletmenizde müşteri takibi için harika bir özellik.

Müşterilerinizi Yönetin

Müşterilerinizi daha iyi tanıyın. Detaylı randevu geçmişi, gelecek randevular, borç detayı, uyruğu ve iletişim bilgileriyle müşteri ilişkilerinizi sürdürün.

Personeli Yönetin

Personellere ait işlemleri kolayca takip etmenizi ve yönetmenizi sağlar. Tüm personeliniz istediği zaman, istediği yerden kendi sisteme erişebilir.

Hizmet Yönetimi

Sisteme yeni hizmetler ekleyebilir veya daha önce eklediğiniz hizmetlerinizi kolaylıkla güncelleyebilirsiniz.

Veri Güvenliği

Geliştirilmiş altyapı sayesinde tüm içerikleriniz şifrelenerek güvenli bir şekilde saklanır. Başkalarının erişmesine asla izin verilmez.

Otomatik Döviz Kuru

Sistem tarafından döviz kuru otomatik olarak güncellenir. Desteklenen para birimleri: USD, EUR, TRY, GBP, RUB

Paket Satışı

Birden fazla seanslık işlem yapılacak müşterileriniz için paket oluşturabilir ve bunları yönetebilirsiniz.

Ürün Satışı

Sisteme ürün ekleyebilir ve düzenleyebilirsiniz. Müşterilerinize ürün satışı yapabilir ve stok takibi sağlayabilirsiniz.

Abonelik Sistemi

Belirli süreler için abonelik türleri oluşturarak müşterilerinize abonelik satışı yapabilir ve müşteri takibinizi kolaylıkla yapabilirsiniz.

Destek Sistemi

Ekibimiz, her türlü teknik veya kullanım sorunu için size özel çözümler üreterek, en kısa sürede sorunlarınızı ortadan kaldırır.

Muhasebe Yönetimi

İşlemlere ait faturaları, ciro, personel kazançları, gelir ve gider gibi ödemeleri takip edebileceğiniz harika bir modül.

Kullanıcı Yönetimi

Sisteme kullanıcı tanımlayabilir ve bunlara özel yetkiler vererek kullanıcıların her işlemi görmesini engelleyebilirsiniz.

Bilgilendirme

Belirli işlemler sistem tarafından mobil bildirim, SMS, e-mail olarak yöneticiye gönderilir.

İşletme Verimliliği

Personel ve iş gücü ihtiyacını azaltarak işletmenizi daha verimli bir şekilde yönetmenizi sağlar.

Performans Takibi

Randevularınızın, satışlarınızın ve diğer tüm işlemlerin takibini yaparak performans raporu oluşturur.

Ücretsiz deneme sürecinde kredi kartı bilgisi vermeniz gerekmez.
Paket fiyatlarına KDV dahil değildir.
Kullanıcı sayısı uygulamaya kullanacak olan ve ekleyebileceğiniz maksimum kişi sayısını ifade eder.
Yıllık Paketlerde faturalandırma Yıllık olarak Aylık Paketlerde ise Aylık olarak yapılmaktadır.